Inklappen
 

Gratis verzending op kabels
en kleine pakketten vanaf €10

We bezorgen onze kabels en kleine pakketten van €10 gratis bij je thuis of op kantoor. 

 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • Gratis verzending voor kabels vanaf €10
  • Vóór 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar
  • Particulier en zakelijk (ook whitelabel)

 

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij alle webshops van DSIT B.V. kun je eenvoudig, snel en veilig online een bestelling plaatsen. 

 

  • Klik bij het gewenste artikel op de button 'Winkelwagen’. 
  • Klik op ‘Afrekenen’ als je alle gewenste artikelen in je winkelmand hebt gelegd of kies 'Ga door met winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen. 
  • Vul alle gegevens in of login in je account (niet vereist). 
  • Controleer alle gegevens, zoals factuuradres, verzendadres, verzendmethode, betaalmethode en de inhoud van je winkelwagen. 
  • Klopt alles? Klik dan op 'Plaats bestelling’. 
  • Hierna kom je in de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode. 
  • Door de betaling te voldoen, maak je de bestelling definitief.  

 

Je ontvangt per e-mail de orderbevestiging. 

 

Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen? Kijk dan even in je SPAM folder. Heb je ook daar geen bevestiging van ons? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

Hoe vraag ik een offerte aan?

Je vraag bij ons eenvoudig online een offerte aan. Hiermee heb je de snelst mogelijke prijsopgave. Een offerte vraag je als volgt aan: 

 

  • Klik bij het gewenste artikel op de button 'Offerte’. 
  • Wil je meerdere producten aanvragen? Klik dan bij ieder product op de ‘Offerte’ button. Alle producten worden dan samengevoegd in één offerte aanvraag. 
  • Klik op ‘Mijn offerte’ of open de aanvraag door rechtsboven naast de zoekbalk op ‘Offerte’ te klikken.  
  • Controleer of alle gewenste artikelen zijn toegevoegd. 
  • Vul je gegevens en adres in.  
  • Voeg eventuele opmerkingen of vragen toe in het opmerkingsveld.  
  • Klik op de button ‘Vraag offerte aan’. 

Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat we jouw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. In deze e-mail staat ook het offertenummer. Bij vragen kun je aan dit nummer refereren. 

 

Na behandeling, ontvang je de offerte in je mailbox. Deze e-mail bevat een link naar de onlineofferte. Als je de offerte opent en akkoord gaat met ons voorstel, kun je de offerte direct online accepteren en bestellen.

 

Controleer voor bestelling altijd even of het factuur- en verzendadres klopt. 

Kan ik telefonisch bestellen?

Dat is helaas niet mogelijk, omdat dit te foutgevoelig is. Als zakelijke klant kun je online bestellen of een inkooporder sturen per e-mail aan [email protected]

 

Een schriftelijke inkooporder wordt door onze binnendienst handmatig ingevoerd. Aansluitend ontvang je een bevestiging van je orderaanvraag. Deze moet vervolgend door jou gecontroleerd en geaccordeerd worden. Let op onderstaande zaken: 

 

  • Kloppen factuur- en verzendadressen?
  • Hebben wij de juiste producten en aantallen ingevoerd?
  • Hebben wij eventuele vragen of opmerkingen verwerkt? 

Is alles juist ingevoerd, moet je de order online accorderen. Hiervoor klik je op de button in het orderoverzicht. Nadat we jouw akkoord op de order ontvangen, nemen wij deze direct in behandeling. We maken alles verzendklaar en geven de order mee aan een van onze vervoerders.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Om in onze webshop te bestellen heb je geen account nodig. Maar, het hebben van een account als zakelijke klant heeft een aantal voordelen:  

 

  • ️Opslaan en beheren van je gegevens  
  • Registreren van meerdere adressen mogelijk  
  • Sneller offertes aanvragen en bestellen  
  • Status weergave van je zendingen  
  • Toegang tot een speciaal partner-programma 

 

Als partner heb je een aantal voordelen, zoals sneller offertes aanvragen en bestellen, kopen op rekening, ondersteuning van onze accountmanager en standaard kortingen. Deze korting wordt gekoppeld aan je account. 

 

Wil je je aanmelden voor ons partner programma, heb je dus wél een account nodig. Meer weten? Lees alles op onze pagina 'Partnerprogramma'. 

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt eenvoudig online een account aanmaken.  

 

Maak hier een account aan

 

Bij de eerste stap van je aanmelding voer je alleen je naam, e-mailadres en wachtwoord in. Je ontvangt aansluitend een bevestigingsmail. Als je nu opnieuw inlogt in je account, kun je alle bedrijfsgegevens en adressen toevoegen. 

Geven jullie ook kortingen?

Wij hebben een partnerprogramma voor onze zakelijke geregistreerde klanten. Neem je deel aan ons programma? Dan ontvang je, afhankelijk van de omzet die je bij ons genereerd, een standaard korting. Daarnaast kunnen wij voor grote projecten een extra projectkorting toekennen.

 

Wil je weten welke korting jij kunt ontvangen op je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

Hebben jullie een winkel waar ik de producten kan kopen?

Nee, die hebben we niet. Wij verkopen onze producten uitsluitend via onze webshops. Het is wél mogelijk om bestellingen op afspraak in ons magazijn in Almelo af te halen. Hiervoor plaats je vooraf een online bestelling en kies je als verzendmethode ‘Afhalen bij DSIT’. Voeg als opmerking aan je bestelling toe wanneer je de bestelling komt ophalen. Ons magazijn zorgt er dan voor dat jouw bestelling klaarstaat.  

 

Neem voor het ophalen je bestelbevestiging en betaalbewijs mee. Ons magazijn is geopend op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur. Het ophaaladres is: 

 

DSIT B.V. 
Schuilenburglaan 5a 
7604 BJ Almelo 

 

Let op: serverkasten moeten staand vervoerd worden om beschadigingen te voorkomen. Houd hier rekening mee als je eigen vervoer regelt.

Ik ben iets vergeten te bestellen. Kan dit nog aan mijn bestelling worden toegevoegd?

Of we nog iets aan je bestelling kunnen wijzigen, ligt eraan hoe ver we deze al hebben verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder? Dan kunnen wij in de meeste gevallen een vergeten artikel toevoegen. Neem dus graag direct contact met ons op als je constateert dat je een artikel bent vergeten. 

 

Als we een product toevoegen aan je bestelling, zie je op je eindfactuur een open bedrag. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur.

Ik heb een verkeerd artikel besteld. Kan ik dit nog aanpassen?

Het kan voorkomen dat je op de orderbevestiging ziet dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Dit wil je nog wijzigen voordat wij de bestelling naar je opsturen. 

 

Of we jouw bestelling nog kunnen wijzigen, ligt eraan hoe ver we deze al hebben verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder? Dan kunnen wij in de meeste gevallen wijzigingen doorvoeren. Neem dus graag direct contact met ons op als je constateert dat je een verkeerd artikel hebt besteld. 

 

Als we jouw bestelling wijzigen, kan dit invloed hebben op het totaalbedrag. Het kan zijn dat je óf moet bijbetalen, óf je hebt te veel betaald en krijgt nog geld terug. 

 

In het geval dat je moet bijbetalen, zie je op je eindfactuur een open bedrag. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur. 

 

Als wij een goedkoper product leveren dan je oorspronkelijk hebt besteld, staat op je eindfactuur een tegoed. Dit bedrag ontvang je zo spoedig mogelijk van ons terug. Wij betalen je via dezelfde betaalmethode terug die je ook voor je bestelling hebt gekozen

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet, pakket of als brievenbuspakket verstuurd. Kleine accessoires versturen wij doorgaans als brievenbuspakket. Grotere accessoires en kleine wandkasten doorgaans als pakket. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.

 

Als je alle artikelen in je winkelwagen hebt gelegd, worden automatisch de juiste verzendkosten berekend. Deze zie je in het besteloverzicht voordat je de bestelling plaatst. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan.  

 

We hebben de verzendkosten voor je op een rij gezet: 

 

Verzendkosten binnen Nederland 

  • Brievenbuspakket: €4,95 excl. btw (€5,99 incl. btw)
  • Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet (tot max 5 pallets): €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw)     

Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

België & Duitsland 

  • Brievenbuspakket (alleen voor België): €5,95 excl. btw (€7,20 incl. btw)
  • Pakketpost: €9,95, excl. btw (€12,04 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw) 

Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

Overige landen 

Wij versturen bestellingen naar nagenoeg alle landen. De verzendtarieven zijn op aanvraag. Hiervoor kun je een vrijblijvende aanvraag sturen naar [email protected]. Voor de berekening van de verzendkosten hebben wij volgende informatie nodig: 

  • Artikelnummer(s) 
  • Aantal 
  • Afleveradres (straat, postcode, plaats, land) 

 

Wij berekenen de verzendkosten of vragen deze op bij onze transporteur. Zodra wij de kosten inzichtelijk hebben, informeren we je hierover per e-mail of sturen een vrijblijvende offerte. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je bestelt je bestelling met de meest gangbare en veilige betaalmethodes. Voor onze zakelijke klanten bieden wij volgende betaalmethodes aan:  

  • iDeal 
  • Bancontact 
  • AmericanExpress 
  • Belfius 
  • Maestro 
  • MasterCard
  • SOFORT Banking 
  • Visa 
  • Bankoverschrijving 
  • KBC 
  • PayPal 
Kan ik ook achteraf betalen?

Als zakelijke klant, geregistreerde partner of openbare instantie kun je vanaf de tweede bestelling achteraf op rekening betalen.

 

Moet óf wil je met een inkooporder bestellen? Mail deze naar [email protected]. Een schriftelijke inkooporder voert onze binnendienst handmatig in. Aansluitend ontvang je een bevestiging van je orderaanvraag. Deze moet door jou nog gecontroleerd en geaccordeerd worden. 

 

Is alles juist ingevoerd? Dan ontvangen we graag akkoord op de order. Hiervoor klik je op de button in het orderoverzicht. Nadat we jouw akkoord op de order ontvangen, nemen wij deze direct in behandeling. We maken alles verzendklaar en geven de order mee aan een van onze vervoerders.

 

Je ontvangt de factuur op het door jouw aangegeven e-mailadres. Mocht je facturen op een ander e-mailadres willen ontvangen, geef dit alsjeblieft duidelijk op de inkooporder aan. 

 

Let op: alle facturen dienen binnen 14 dagen te worden voldaan! 

De betaling is mislukt. Wat moet ik nu doen?

Als je de betaling vroegtijdig afbreekt, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en opnieuw een betaalmethode kiezen. 

 

Krijg je tijdens het betalen bericht dat er iets mis is gegaan? Dan raden we je aan eerst te controleren of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dat niet het geval, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. 

 

Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven en ontvang je alsnog een foutmelding? Neem dan contact op met onze binnendienst. Dan controleren wij de status van de bestelling en kunnen we indien nodig de bestelling handmatig doorvoeren.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

In onze webshop zie je de prijzen altijd inclusief én exclusief btw. In de totaalprijs zie je de productprijzen en de te betalen btw, apart opgevoerd. Dit staat op de factuur op dezelfde manier aangegeven.  

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

Voor alle betaalmethodes, behalve een bankoverschrijving, is de betaling doorgaans binnen enkele minuten bij ons binnen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, loopt jouw bestelling automatisch door in ons systeem.  

 

Bij een bankoverschrijving duurt het meestal langer voordat de betaling bij ons binnen is. Dit kan een paar uur tot een werkdag zijn. Wij versturen bestellingen pas als wij de betaling hebben ontvangen. Heb je haast en heb je de producten snel nodig? Kies dan voor een andere betaalmethode dan een bankoverschrijving. 

Op mijn eindfactuur staat een open bedrag. Hoe komt dit?

Als er niets is gewijzigd aan je bestelling, komt het bedrag op de eindfactuur overeen met je orderbevestiging. 

 

Wordt de bestelling achteraf nog gewijzigd door het toevoegen van een product of service? Dan kan dit, bijvoorbeeld door een duurder product, het totaalbedrag van de order beïnvloeden. Het laten wijzigen van de bestelling kan extra kosten met zich meebrengen. Deze kosten zijn voor eigen rekening en dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur. 

 

Er staat een creditbedrag op je eindfactuur als wij je bestelling aanpassen en de geleverde producten goedkoper zijn dan je oorspronkelijke bestelling. Dit bedrag heb je van ons tegoed en ontvang je zo snel mogelijk terug. Wij betalen je via opgegeven betaalmethode terug.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Als je online een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid een ander afleveradres aan te geven. 

 

Heb je bij bestelling per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze binnendienst. Zolang de bestelling nog niet is opgehaald door onze vervoerder, kunnen we de zending nog stoppen en het adres wijzigen. 

 

Is de vervoerder al onderweg met de zending? Dan doen wij er alles aan om alsnog de zending aan het juiste adres te bezorgen. Als dit niet meer mogelijk is, geven wij de vervoerder opdracht de zending aan ons magazijn terug te sturen. Vanuit daar versturen we de zending opnieuw.

 

Let op: voor het omleiden of opnieuw versturen ontstaan vaak extra kosten. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Ik ben mijn factuur kwijt. Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?

Je ontvangt alle correspondentie en documenten per e-mail van ons. Wellicht vind je de factuur of orderbevestiging nog terug in je mailbox, prullenbak of SPAM filter.  

 

Kun je de mail niet terugvinden? Neem contact op met onze binnendienst, zodat we  de gevraagde documenten opnieuw kunnen toesturen.

Ik heb twee eindfacturen. Kunnen jullie er één factuur van maken?

Dit is helaas niet mogelijk. Je hebt twee eindfacturen, omdat je de bestelling in twee deelleveringen hebt ontvangen. Op het moment dat wij een (deel)bestelling versturen, wordt automatisch een eindfactuur aangemaakt met daarop alle verzonden artikelen. 

 

Een factuur is een officieel document met eigen factuurnummer die gekoppeld is aan een levering. Daardoor kunnen wij documenten niet verwijderen of samenvoegen. 

 

Omdat op beide facturen hetzelfde ordernummer staat vermeld, kun je deze in de boekhouding wel aan elkaar koppelen.

Het factuuradres is verkeerd. Kan ik dit nog laten aanpassen?

Ja zeker! Neem hiervoor contact op met onze binnendienst. Nadat we het factuuradres hebben aangepast, ontvang je de aangepaste orderbevestiging of factuur per e-mail.