Inklappen
 

Gratis verzending op kabels
en kleine pakketten vanaf €10

We bezorgen onze kabels en kleine pakketten van €10 gratis bij je thuis of op kantoor. 

 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • Gratis verzending voor kabels vanaf €10
  • Vóór 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar
  • Particulier en zakelijk (ook whitelabel)

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Nadat je een order via onze webshop hebt geplaatst, worden alle artikelen verzameld, ingepakt en verzendklaar gemaakt. Afhankelijk van de grootte, versturen wij bestellingen met verschillende vervoerders.

 

Pakketten

Pakketzendingen binnen Nederland versturen wij met PostNL. Nadat de chauffeur het pakket in ons magazijn heeft opgehaald, ontvang je per e-mail een bevestiging met, indien mogelijk, een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren.

 

Pakketten naar het buitenland, bijvoorbeeld België of Duitsland, versturen wij via DPD.

 

Pallets

Palletzendingen worden met eigen vervoerders per vrachtwagen verstuurd. Voor deze zendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet of als pakket verstuurd. Doorgaans worden accessoires en kleine wandkasten als pakket verstuurd. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.

 

Verzendkosten binnen Nederland

  • Pakketpost: €6,95, excl. btw (€8,41 incl. btw)
  • Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw)
  • Palletzending, elke volgende pallet (tot max 5 pallets): €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw)
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

België 

  • Pakketpost: €9,95, excl. btw 
  • Palletzending, eerste pallet: €65,- excl. btw 
  • Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): €60,- excl. btw 
    • Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

 

Overige landen

Wij versturen bestellingen naar nagenoeg alle landen. De verzendtarieven zijn op aanvraag. Hiervoor kun je een vrijblijvende aanvraag sturen naar [email protected]. Voor de berekening van de verzendkosten hebben wij volgende informatie nodig:

 

  • Artikelnummer(s)
  • Aantal
  • Afleveradres (straat, postcode, plaats, land)

 

Wij zullen de verzendkosten berekenen of bij onze transporteur opvragen. Zodra wij de kosten inzichtelijk hebben, informeren we je hierover per e-mail of sturen een vrijblijvende offerte.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, versturen we diezelfde dag nog. Doorgaans heb je jouw bestelling dus de volgende dag al in huis.

 

Bestel je meerdere artikelen in één keer, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht de verzending hierdoor vertragen, stellen we jou uiteraard hiervan op de hoogte.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze vervoerders leveren bestellingen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Voor pakketzendingen ontvang je een track and trace code. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren. 

 

Voor palletzendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mij bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit kan! Als je online een bestelling plaatst, heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres aan te geven. 

 

Heb je bij bestelling per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bereikbaar op 074 - 852 6448. 

 

Zolang de bestelling nog niet is opgehaald door onze vervoerder, kunnen we de zending meestal nog stoppen en het adres wijzigen.  

 

Is de vervoerder al onderweg met de zending? Dan zullen wij alsnog proberen de zending aan het juiste adres te laten bezorgen. Als dit niet meer mogelijk is, geven wij de vervoerder opdracht de zending aan ons magazijn terug te sturen. Vanuit daar versturen wij de zending opnieuw. Voor het omleiden of opnieuw versturen ontstaan vaak extra kosten. Deze kosten zijn voor rekening van de klant.

Kan ik een bezorgdatum of tijd kiezen?

Ja, dit kan! Tijdens je bestelling kun je in de check-out tegen meerprijs een tijdslevering kiezen. Geef hier dan graag de gewenste dag en tijdvenster aan.  

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds of in het weekend laten bezorgen?

Dit is helaas niet mogelijk.

 

Al onze bestellingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bezorgd. Ben je overdag niet aanwezig op het adres, kun je tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven waarop wél iemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen.  

 

Is er wel iemand aanwezig, maar niet de hele dag, bestaat de mogelijkheid om de bestelling met een tijdsrestrictie te laten bezorgen. Hier zijn wel extra kosten voor de klant aan verbonden.

 

Wil je extra kosten opvragen? Of wil je toch nog even bespreken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling bij jou kan worden afgeleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Ben je er niet om je pakketzendingen van PostNL in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket bij een PostNL-punt bij jou in de buurt afgeleverd of het pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je ontvangt per mail de informatie waar je pakket is of waar je het kunt ophalen. 

 

Kun je een palletzending niet in ontvangst nemen? Dan gaat deze weer terug naar het magazijn van onze vervoerder. Wij brengen je dan op de hoogte van de mislukte aanlevering.

 

Let op: voor een tweede aanlevering worden opnieuw kosten gemaakt die we doorbelasten aan de klant.  

 

Twijfel je of je aanwezig bent om je zending in ontvangst te nemen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat we samen vooraf kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Brengen jullie mijn bestelling naar binnen?

Helaas niet. Onze vervoerders leveren uit verzekeringstechnische redenen de zendingen uitsluitend tot aan de stoep. De pallet moet zelf naar binnen worden gebracht.  

Moet ik voor ontvangst ondertekenen?

Ja! De vervoerder vraagt om een handtekening voor ontvangst in goede orde. Het is belangrijk dat de zending aan de buitenkant op eventuele beschadigingen wordt gecontroleerd voordat je het afleverbewijs ondertekend. 

 

Is de verzendverpakking beschadigd? Maak dan een aantekening op het afleverbewijs. 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja, dit kan! Je bent bij ons op afspraak van harte welkom!  

 

De bestelling moet wél vooraf online worden geplaatst. Bij het online invoeren van je gegevens kun je als verzendmethode 'ophalen' kiezen. Geef dan in de opmerkingen aan wanneer je de bestelling wilt ophalen of geef dit telefonisch door aan onze klantenservice via 074 - 852 6448. Neem voor het ophalen je bestelbevestiging en betaalbewijs mee. 

 

Ons magazijn is geopend op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur. Het ophaaladres is: 

 

DSIT B.V. 

Schuilenburglaan 5a

7604 BJ Almelo 

 

Let op: serverkasten moeten staand worden vervoerd om beschadigingen te voorkomen. Houd hier rekening mee als je eigen vervoer regelt.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Mocht je bestelling beschadigd aankomen, doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.  

 

Het snelst gaat dit als je het online RMA formulier invult. Na ontvangst van het formulier en foto's van de beschadiging, nemen onze collega's zo snel mogelijk contact met je op met een voorstel hoe we dit het beste kunnen oplossen.